Home/Kennisbank/Bestellingen pauzeren
Bestellingen pauzeren, hoe werkt het?
In het WMS kun je jouw bestellingen en picklijsten eenvoudig pauzeren. Deze functie is ontworpen om je meer flexibiliteit en controle te geven over je bestellingen, vooral bij onvoorziene problemen.
Wanneer je bijvoorbeeld geconfronteerd wordt met een incorrect klantadres of een klantverzoek om de bestelling aan te passen, kun je simpelweg de bestelling pauzeren. Dit zet de bestelling en de bijbehorende picklijsten tijdelijk opzij en worden weergegeven in het "Gepauzeerd" tabblad voor duidelijkheid en overzicht.
Het pauzeren van bestellingen in het WMS biedt ook voordelen zoals:
• Wanneer je een bestelling pauzeert, worden ook de onderliggende picklijsten gepauzeerd.
• Bestellingen kunnen eenvoudig worden hervat en verder verwerkt via het fulfilmentportaal.
Wij kunnen ook een picklijst pauzeren als we een product van de bestelling niet kunnen vinden of als de zending niet kan worden aangemaakt door ontbrekende of incorrecte adresgegevens. Op deze manier kunnen we met één klik een intern label afdrukken met de reden als notitie.
Welke verschillen zijn er tussen pauzeren en snoozen?
Het is belangrijk op te merken dat er een verschil is tussen ‘pauzeren’ en ‘snoozen’. "Snoozen" is bedoeld voor picklijsten die we later willen verwerken en waarvan we al weten wanneer dat is, terwijl "pauzeren" bedoeld is voor probleemgevallen die nog niet verwerkt mogen of kunnen worden.
Via het fulfilment portaal krijg je de flexibiliteit om je bestellingen te beheren op een manier die het beste past bij je workflow.
Plan een rondleiding
We zijn trots op ons fulfilment center! Plan een vrijblijvende kennismaking met een fulfilment partner die verder kijkt dan alleen het efficiënt organiseren van interne fulfilment processen.